Profitul grupului FlorideLux, unul dintre cei mai mari retaileri de aranjamente florale și cadouri online și offline din România, a crescut, anul trecut, cu peste 300% față de 2014, majorîndu-se de la 50.000 euro, la circa 200.000 de euro, pe fondul optimizării costurilor și formulei de calcul a prețurilor.

Potrivit informațiilor companiei, și cifra de afaceri a companiei a crescut cu circa 13% anul trecut, ajungând la 900.000 euro. Rezultatul vine în contextul unui 2015 concentrat pe consolidarea poziției FlorideLux pe anumite segmente, obiectivul principal al grupului fiind profitabilitatea.

”În 2015 am ales să ne consolidăm poziția pe anumite segmente și să ne restrângem activitatea pe altele, întrucât am dorit să ne concentrăm pe profitabilitate. Astfel, pentru 2015 vorbim de o cifră de afaceri de aproape 900.000 de euro. Cel mai important aspect este legat de profitabilitate, unde, prin optimizarea costurilor și a formulei de calcul a prețurilor, am reușit să ajungem la aproape 200.000 de euro per grup, lucru foarte important în discuțiile cu eventualii investitori”,  declară Marius Dosinescu, CEO și fondator FlorideLux.ro.

Potrivit lui Dosinescu, tot profitul raportat de companie a fost reinvestit în dezvoltare, stocuri și achiziții de tehnică necesară dezvoltării. Astfel, anul 2016 a debutat în forță pentru FlorideLux, care estimează o creștere de 20% față de 2015, având în vedere inclusiv planurile de relansare ale proiectelor cosuridelux.ro și brazidecraciun.ro.

Cele mai multe flori FlorideLux s-au comercializat în lunile februarie și martie, când au fost înregistrate aproximativ 25% din totalul vânzărilor raportate anul trecut de grup. Valoarea medie a comenzii înregistrate în 2015 pe FlorideLux.ro s-a ridicat la aproximativ 200 de lei.

Din totalul vânzărilor raportate anul trecut de florărie, 20% au fost asigurate de segmentul corporate, în contextul în care grupul s-a axat foarte mult pe utilizatorii finali, iar mulți dintre cei care aveau companii au migrat către conturi de persoane fizice. ”Bugetul mediu alocat de o companie în perioada 1 – 8 Martie este de aproximativ 1.000 de euro pe comandă, care include mai multe produse, în special serii de buchete pe care le oferă angajatelor”, a mai afirmat Marius Dosinescu. Potrivit acestuia, în 2016 bugetul mediu alocat de companii va crește cu circa 30% față de 2015, având în vedere faptul că anul acesta 1 și 8 Martie vor fi în timpul săptămânii, spre deosebire de anul anterior, când ambele au fost duminica.

Sursa: www.capital.ro

LEAVE A REPLY