Poşta Română are ca scop reducerea timpilor de distribuţie pentru abonamentele de presă, rezolvarea problemelor şi a sesizărilor făcute în unele dintre oficiile Poştei, precum şi posibilitatea de a comercializa produse de presă, a transmis compania.

Reprezentanţii mai multor publicaţii de presă scrisă s-au întâlnit cu membrii conducerii Poştei Române. Temele de discuție au fost : metodele de îmbunătăţire a distribuţiei de presă scrisă în România, prin intermediul reţelei controlate de companie.

„Vânzarea de presă în oficiile poştale poate reprezenta un obiectiv pozitiv, în beneficiul reciproc al părţilor implicate. Părţile au fost de acord că informaţia din presa scrisă trebuie să ajungă la cât mai mulţi cititori. Poşta Română reprezintă garanţia unui suport constant de distribuţie prin cea mai extinsă reţea de subunităţi din ţară şi cel mai mare număr de angajaţi de front-office din România. Una dintre concluziile întâlnirii este că parteneriatul dintre publicaţiile print şi Poşta Română poate fi extins şi îmbunătăţit. Vom urmări împreună reducerea timpilor de distribuţie pentru abonamentele de presă, soluţionarea problemelor şi reclamaţiilor sesizate în unele dintre oficiile Poştei şi, în acelaşi timp, vom explora posibilitatea de a comercializa, în reţeaua de oficii disponibile, produse de presă”, declară reprezentanţii Companiei Naţionale Poşta Română (CNPR).