Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, le va oferi acces gratuit la internet tuturor clienţilor, la nivel naţional, în perioada 13 – 14 februarie 2016 şi tuturor utilizatorilor săi din Bucureşti care călătoresc cu metroul în perioada 8 februarie – 31 martie 2016, anunţă compania.

Decizia operatorului de telefonie mobilă face parte dintr-o strategie prin care compania speră să atragă noi clienţi pentru serviciile de net mobil şi să-i determine pe cei existenţi să-şi creeze obiceiul de a consuma şi mai multe date.

Vodafone evidenţiază astfel o serie de certificări obţinute recent de la compania germană P3, care arată că reţeaua operatorului este una dintre cele mai bune din Uniunea Europeană din punct de vedere al calităţii serviciilor de voce şi date furnizate, de asemenea ca parte a unei strategii prin care operatorul speră să atragă utilizatori din alte reţele. Vodafone, care a mai oferit în trecut în mod promoţional acces gratuit la net clienţilor săi, se foloseşte de acest tip de evenimente pentru demonstra “rezistenţa” şi performanţele reţelei chiar şi în condiţiile unui trafic crescut. Compania se aşteaptă ca traficul de date să fie mai mare cu 35 / 36% în week-endul din 13&14 februarie.

Testele realizate de P3 la finele anului trecut arată că reţeaua mobilă de voce şi date a Vodafone România a obţinut 899 de puncte din cele 1.000 posibile, acesta fiind, conform Vodafone, cel mai bun scor înregistrat la nivelul UE dintre testele realizate de firma germană cu alte reţele. Spre exemplu, reţeaua Orange Moldova, care s-a clasat pe primul loc pe piaţa din Republica Moldova obţinând certificarea “Best in test” la fel ca Vodafone în România, a obţinut un scor de 822 de puncte.

 

Sursa: www.gandul.info.ro

LEAVE A REPLY