Renée Zellweger în Armani Prive – Cea mai bine îmbrăcată!

O seară în care nu numai că Renee Zellweger a luat acasă cel mai important premiu din cariera unei actrițe, dar a venit cu o garderobă care va fi amintită ca reper în modă.

Această rochie asimetrică a respectat toate criteriile necesare: strălucitoare, frumos croită, cu detalii fine aplicate migălos și accesorii care accentuează regalitatea rochiei. În afara acestor criterii, este nevoie de o femeie cu un super corp și o atitudine pe măsură care să complimenteze ținuta. În mod firesc, Zellweger a purtat-o exact așa cum mă așteptam: Perfect!

Harriet Cynthia Erivo s-a născut pentru a purta un Versace personalizat.

În această rochie uimitoare, gândită de însăși Donatella, Erivo păstrează o paletă de culori monocromatică izbitoare, care este perfect aleasă pentru a contrasta asimetria rochia.

Corsetul este strălucitor și impecabil construit, dar cântăreața a adăugat un plus de strălucire, purtând inele cu diamante și platforme albe.

Saoirse Ronan în Gucci – Down

Actrița din filmul „Little Women”, Saoirse Ronan, ar fi putut purta orice altceva. Ea este iubită,atât de industria cinematografică, cât și de cea a modei, oferindu-i opțiuni efectiv nelimitate pentru covorul roșu. De ce a ales acest model personalizat de la Gucci este dincolo de înțelegerea mea.

De la volanele ondulate, la decolteul negru plonjat, până la fusta țeapănă și nuanța de fard nepotrivită, nu există nicio explicație despre modul în care una dintre actrițele tinere de la Hollywood poartă o rochie atât de neîngrijită.

Ca să nu mai spun că noul ei breton arată ca și cum și-ar fi trecut accidental o foarfecă de bucătărie prin păr.

Geta Gerwig în Dior Haute Couture – Down

Greta Gerwig, regizor și actriță, a venit pe covorul roșu în această rochie Dior Haute Couture într-o nuanță oribilă de peridot și realizată dintr-un satin gros, tivita cu marginile unui vechi covor oriental.

Natalie Portman în Dior Haute Couture – Up

Declarația politică de pe capa lui Natalie Portman, Dior Haute Couture, poate să fi fost prea mult pentru unii și înțeleg de ce , dar a fost suficient de subtilă, potrivită și rafinată, încât să nu deranjeze. Aceasta fiind la ani-lumină distanță de strigătele politico-isterice ale altor.

Mai exact, Dior a brodat pentru Portman numele de familie ale regizorilor femei care nu au fost nominalizate pentru categoria „cel mai bun regizor” din acest an.
Per total, ținuta in stil vintage, precum și styling-ul, dau o notă romantică prezenței ei, ceea ce ar trebui să vedem mai des.

Janelle Monae în Ralph Lauren – Down

Aparent, cântăreața Janelle Monae era la o audiție pentru următorul film Star Trek în această creație Ralph Lauren. Când te uiți cu atenție, îți dai seama că nu are niciun rost să poarte ceea ce poartă. Moda nu trebuie să fie întotdeauna despre utilitate, dar ar trebui să servească întotdeauna un fel de scop tangibil.

Gluga lui Monae are o alură ieftină, ca a unui costum de Halloween. Rujul ei roșu nu are nicio legătură cu nimic altceva decât cu faptul că se află pe un covor roșu. Ce-i cu mânecile? Ce e cu decupajul din spate?

Și ultima mea întrebare, de ce suntem forțați să o acceptăm pe Janelle Monae și prostul ei gust?

Charlize Theron în Dior Haute Couture – Down

Charlize Theron a fost cea mai bine îmbrăcată vedetă de-a lungul acestui sezon al festivităților. Am sperat că va rămâne așa la Oscar, dar, din păcate, nu am putut aprecia această rochie Dior Haute Couture prost gândită.

Singura problemă aici este felul in care a fost executată, la nivel de detalii, rochia lui Theron. Părul ei este o nuanță perfectă de blond platinat în acest moment, bijuteriile ei au un aspect rafinat și scump, machiajul ei este natural, iar unghiile negre cu tocurile neagre sunt agresive și îi accentuează atitudinea de femeie alfa.

Problema cu aspectul lui Theron sunt detaliile acestei rochii Dior care, din păcate, au distrus întregul aspect. De exemplu, volanul inutil de la talie ar putea fi tăiat, iar asimetria mânecilor ei dau o notă mai degrabă șleampătă decât elegantă. De asemenea, amplitudinea decolteului este interesantă, dar se ciocnește de despicătura fustei, o altă tăietură inutilă a acestui articol vestimentar.

Kristen Wiig în Valentino – Down

Nu pot să înțeleg exact ce încerca să ne spună actrița Kristen Wiig pe covorul roșu, în această rochie Valentino, sau dacă încerca să spună ceva. Mai întâi m-am gândit că aceasta a fost o încercare eșuată de a lua o rochie din anii ’60 și de a o face modernă.

Apoi, al doilea gând (după ce un prieten mi-a dat ideea) a fost că această rochie groaznică are o alură de alimentară. Este ca și cum îi cresc tăiței din șolduri.

Acum, imaginați-vă că am smulge acei tăiței, am tăia trena aceea groaznica și i-am schimba pantofii într-o pereche de tocuri roșii. Aceste schimbări i-ar putea aduce un look similar cu al modelului Twiggy.

Lily Aldridge în epocă Ralph Lauren – Up

Modelul Lily Aldridge a decis că va purta o rochie vintage pentru Oscaruri în acest an, în raport cu valul obișnuit în care actrițele doresc să fie în general îmbrăcate în rochiile sezonului viitor, nu în cele din sezonul trecut. După apariția ei în aceasta rochie Ralph Lauren, aș dori să vedem mai multe piese vintage pe covorul roșu.

Aldridge are un aer de „old Hollywood”, natural, aproape că îmi amintește de rochia de mireasă boemă a lui Kate Moss. Rujul roșu și floarea roșie potrivită pe șold dau suficientă culoare. Simplitatea este, într-adevăr, mai bună în majoritatea covârșitoare a alegerilor vestimentare.

Mențiune onorabilă: Margot Robbie, care și-a spălat păcatele de la Golden Globes cu această rochie Chanel.

Mandatory Credit: Photo by David Fisher/Shutterstock (10548148u) Regina King 92nd Annual Academy Awards, Arrivals, Fashion Highlights, Los Angeles, USA – 09 Feb 2020 Wearing Atelier Versace, Custom
Mindy Kaling, Dolce & Gabanna