La sfârşitul lunii octombrie 2023, grupul avea în România 45 de hipermarketuri, 189 de magazine Market (supermarketuri), 125 de unităţi Integrated Express (proximitate modernă), 29 francize şi 28 de Supeco (un mix de discount şi cash&carry) ♦ Acestora li se adaugă operaţiunile online ♦ În 2023, Carrefour a preluat şi reţeaua Cora în România

Pe fondul unei inflaţii alimentare ridicate persistente în contextul încetinirii infla­ţiei generale în întreaga Europă, piaţa de retail alimentar a cu­nos­cut o nouă scădere a tran­zacţiilor şi o diminuare a volume­lor, o tendinţă care va persista, probabil, până la sfârşitul anului şi după aceea, spune Julien Munch, CEO al Carrefour România.

„Carrefour România continuă să dea dovadă de stabilitate în busi­ness, chiar şi pe fundalul mediului eco­no­mic dificil din 2023, un an caracterizat de efor­turile de gestionare a inflaţiei, de creşterea ratelor dobânzilor şi de scăderea puterii de cumpărare. În pofida trendului economic, Carrefour România are capacitatea de a se dezvolta şi de a traversa vremuri turbulente.“

Astfel, Julien Munch se declară optimist cu pri­vire la perspectivele companiei pentru sfârşitul anului şi pentru perioada următoare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here