Asigurarea unei bune desfășurări a activităților de zi cu zi în sistemul educațional reprezintă, într-o primă etapă, una dintre prioritățile ministrului Educației și Cercetării, Daniel David, el afirmând, într-un interviu acordat AGERPRES, că a început să facă o diagnoză ”foarte atentă” a întregului domeniu.

”Vreau să văd ce lucruri funcționează bine (…), ca să le putem susține, să le putem dezvolta. Vreau să văd ce lucruri funcționează prost, din ce cauză, astfel încât să putem corecta acele lucruri. (…) Deocamdată, păstrăm arhitectura care este, o eficientizăm, nu schimbăm arhitectura. Ce va fi în a doua parte a mandatului vom vedea”, a declarat ministrul Daniel David.

Dotarea școlilor, măsurile de combatere a abandonului școlar, indicatorii de performanță pentru cadrele didactice, bugetul alocat învățământului în acest an, dar și examenele naționale au fost subiectele detaliate de ministrul Educației și Cercetării în interviu.

”Lucrăm la noul curriculum pentru liceu, vom avea metode de formare a profesorilor astfel încât să ne asigurăm că folosesc metode atractive care-i implică pe elevi. Manualele vor fi regândite. (…) Și în același timp, cu siguranță, vom continua dotarea școlilor pentru a schimba acest mediu educațional, mediul de învățare”, a spus ministrul.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here