Ministerul Agriculturii vrea să să cumpere servicii de editare, tipărire şi livrare pentru revista ”România Rurală”, în condiţii similare celor editate la nivel european, preţul total estimat fără TVA fiind de aproape două milioane de lei, adică circa 13 lei fără TVA pentru fiecare exemplar.
Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale vrea să cumpere servicii de editare, tipărire şi livrare publicaţii pentru ”informarea publicului larg şi a potenţialilor beneficiari asupra implementării Programului Naţional de Dezvoltare Rurală”.
Concret, potrivit unui anunţ de licitaţie publicat de Ministerul Agriculturii, se urmăreşte editarea, tiparirea şi livrarea revistei ”România Rurală” în condiţii de calitate editorială, materială şi grafică la nivelul publicaţiilor similare editate la nivel european, în vederea informării asupra oportunităţilor oferite de PNDR 2014-2020.
”Se vor edita, tipări şi livra 24 numere din revista România Rurală, cu un tiraj lunar de 6.000 exemplare/număr, din care 200 exemplare vor fi în limba engleză. Cantitatea totală a revistei editată, tiparită şi livrată va fi de 144.000 exemplare, din care 4.800 exemplare vor fi în limba engleză”, se menţionează în anunţul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltăii Rurale.
Valoarea estimată fără TVA este de 1.865.376 lei, respectiv un preţ de circa 13 lei fără taxa pe valoarea adăugată pentru fiecare exemplar.
”Publicaţia va conţine editoriale, interviuri, reportaje, evenimente, ştiri şi articole din domeniul dezvoltării rurale, materiale care vor face referire la PNDR 2014-2020 (oportunităţi oferite, stadiul de implementare şi impactul programului la nivel naţional şi european, etc.) şi la activitatea RNDR/LEADER. La propunerea prestatorului sau la solicitarea AM PNDR, revista poate include articole/interviuri semnate de reprezentanţi din conducerea MADR”, se specifică în caietul de sarcini.
Sumarul revistei va fi alcătuit din minimum cinci genuri jurnalistice, de exemplu editorial, reportaj, analiză, articol, interviu, eveniment, fotoreportaj etc., astfel încât să asigure ”o lectură interesantă şi utilă”.
”Subiectul prezentat va fi relevant şi informaţiile corecte. Articolele vor conţine între 150 şi 600 cuvinte, iar autorul va fi identificat cu nume, prenume, profesie şi loc de muncă. Articolele pentru promovarea proiectelor vor fi realizate la sediul implementării acestora, cu deplasarea echipei de proiect. Acestea vor fi ilustrate cu fotografii relevante pentru subiectul abordat şi vor include declaraţii ale managerilor de proiect sau ale beneficiarilor. Nu se acceptă fotografii pixelate, înceţoşate, în care obiectul fotografiat este incorect încadrat sau tăiat. Fotografiile nu vor depăşi 1/3 din pagină şi vor avea o rezoluţie mare (300 dpi). Pot fi inserate casete cu diferite forme geometrice, cu informaţii relevante. Frazele nu vor conţine mai mult de 2–3 propoziţii. Stilul va fi alert, atrăgător, limbajul accesibil”, se mai menţionează în caietul de sarcini.
Durata contractului va fi de 28 luni, dintre care 24 de luni implementare plus patru luni iniţiere/raportare/plată.